torsdag 15 november 2007

Body at work and a mind on vacation.

Otroligt seg dag på jobbet. Delade ut Gemensam Nordisk Fjäderfätidskrift på jobbet. Och ja, den handlar ungefär om det man förväntar sig. Det är en sån tidning där namnet avslöjar det mesta om innehållet, ungefär som med tidningen Gris.

Idag upptäckte jag att det finns en dildo som kopplas till iPoden. Ett väldigt innovativt iPodtillbehör för alla som tycker att det har varit ganska tunnsått med coola tillbehör sen iTrippen var det hetaste man kunde ha. Grejen med iPoddildon är alltså att den vibrerar i takt till musiken och att den är iPodfärgad i vitt och krom. En tanke som slår mig är hur osunt det är att ha sex med sin iPod. Det känns som att det blir lite som att vara KK med en kompis eller arbetskamrat. Man träffas i en massa situationer där man måste låtsas som att man har en helt vanlig relation samtidigt som man vet om att man ska ligga med varandra så fort man är ensamma med varandra. Fast det känns också väldigt förbjudet och ganska spännande, precis som med kompisen eller arbetskamraten. För visst är det lite kittlande att stå och lyssna på sin iPod på bussen och veta om att man ska hem och ligga med iPoden och att det inte är någon annan på bussen som vet om det.

En mycket positiv sak som hände mig i tisdags var att jag bytte CD-spelare och att jag har har återupptäckt min CD-samling. Tidigare hade jag en Pioneer PD-S507 som jag nu bytt mot en Cambridge 340C. Kristallklart ljud. Mycket nöjd.

Inga kommentarer: